سلام مامانا من 6 هفته م پاهام خیلی درد میکنه علت چیه؟

۲ پاسخ

علائم نداری دیگه مثل تهوع و سینه درد .من پنج هفته هستم فقط دل درد پریودی دارم

منم همزنم اصلا جوون نداره پاهام

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری