سلام خانما شکمم برای ۳۸ هفته خوبه؟بالایه یا پایینه؟

تصویر
۶ پاسخ

بالاعه بنظرم

والا شکم من از اولم پایین بود هنوووزم مثل شما نشده😐😑

بالا به نظر میرسه

وزن بچت خوبه ؟؟؟شکمت کوچک

خوبه چه کوچیکه شکمت

بسلامتی عالیههه

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا🍓🎀 مامان فاطمه زهرا🍓🎀 ۵ ماهگی