مامانا شیرخشک نان بهتره یااپتامیل؟

۶ پاسخ

من از اپتامیل راضیم

نان خیلی خوبه

واسه هربچه ای یکدومش خوبه پسر من نان براش بهتر بود و با اپتامیل صورتش بالا زد

نان عالیه

از نظر وزن دهی بهتربودگلم؟

جفتشونو دادم خوب بودن ولی آپتامیل بهتره

سوال های مرتبط

مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان گيلاس و گردو مامان گيلاس و گردو ۱۶ ماهگی
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی