۳ پاسخ

از وقتی جنین بزرگ بشه. معمولا ۲۰ به بعد

من از ماما پرسیده بودم بم گفت از هفته ۲۷ باید رو پهلو بخوابی و رو کمر اصلا نخوابی، حالا نمی‌دونم از الان رو پهلو بخوابی هم مفید هست یا نه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سئوگی مامان سئوگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری