از زمانی که تکون خوردن بچه را حس کردی باید دیگه به پهلو بخوابی
از ۱۸
خودتم بخوای نمیتونی
چون به پشت که بخوابی یهو تیر میکشه شکمت
به نظر من از همین الان بخواب
وقتی به پشت میخوابی خونرسانی ضعیف میشه
معمولا میگن از 18 بخوابید عادت کنید 20 اینا دیگه نباید طاق باز خوابید چون رحم بزرگ میشه ب رگ ها وکمر فشار میاره و خونرسانی ب جفت کم و همچنین باعث سرگیجه مادر میشه
کم کمباید شروع کنی تا عادت کنی معمولا از ۲۰ هفته
من نیمه دمر میخوابم طاق باز نمیتونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.