۲ پاسخ

عزیزم ی. بار خون میگیرن تازه خیلی هم کم زیاد طول نمیکشه برامن ک کلا بیست ثانیه هم نشد.چیزی خاصی نیست نترس

یه دونه

سوال های مرتبط

مامان ...🩵 و 🩵 ... مامان ...🩵 و 🩵 ... ۴ ماهگی
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی