خانوما میگم ماکارونی تو بارداری ضرر نداره؟؟

۱۴ پاسخ

نه گلم فکر نکنم اگر دیابت نداری مشکلی نداره
من از اول بارداریم تا الان خیلی خوردم مشکلی نداشته

نه من دوسه بار خوردم اتفاقا سیر نگه میداره ضرر نداره که...فقط قارچ و هویج نریز داخلش

چرا انقدر سخت میگیرید واقعا

نه بابا منکه میخورم

نه مشکلی نداره

نه چرا باید ضرر داشته باشه
من که از اول تا الا خوردم خداروشکر هیچی نشده

اگ قندت بالا نباشه مشکلی نیست.

بیخیال تورو خدا انقدر سخت نکنید بارداری به خودتون همه چی بخورید بجز هویج و دل و جگر من سر بارداری اولم همه چی خوردم حتی چیپس و پفکم هوس میکردم کم میخوردم هیچیم نشد بچمم خوش خوراک بود خداروشکر

منکه زیاد میخورم😂

اگه قند نداری نه

😐نه اتفاقا میکن هفته ای یکبار بخوری به وزن گیری جنینم کمک میکنه ولی به وزن خودت اضافه نمیشه راحت باش بخور

من که هفته یی یه بار درس میکنم

منم ناهارم ماکارونی

🤣😩✋🏻الان خوردم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری