مامانا کیا رشت هستن
بچه هاتونو پیش کدوم دکتر میبرین؟؟

۳ پاسخ

دکتر علیزاده
خیلی دکتر خوبیه

فاطمه اسدی نژاد ساختمان آتیه....هر روز ک بری ویزیت میشی نوبت نمیخواد

من پیش دکتر مهدی سلیمانی میبرم از همون اول نوزادیش ک بیمارستان بستری بود تا به الان
خیلیم راضی هستیم تشخیصش و داروهایی ک میده عالی

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی