سلام خانوما برای پسرم وزن 16 قد 101 خوبه یا کمه

۲ پاسخ

خوبه عزیزم همه چیش

هر بچه ای ی جوره عزیزم
بستگی ب نمودار رشدش داره

سوال های مرتبط

مامان مهدی و دانیال مامان مهدی و دانیال ۴ سالگی