قد ۱۰۱ وزن ۱۴ نیم کمه؟ واس دخترم🥲

۸ پاسخ

ن خوبه بنظرم
پسرمنم وزن۱۳کیلو

من دخترم۱۴نیم وقد۱۰۰گف خبه

دخترمنم همینه ولی دکترش گفت باید۱۶ باشه که نیست

نه خوبه عزیزم یه بچه نرمال همینقدره

رو نمودارم نشون داد این سن کم بود

من خانه بهداشت بودم دخترم ۱۴ هست گفتن کمه باید ۱۶ باشه

سلام یه خورده فکر کنم کم باشه
رو نمودار ببین

سالم باشه رو نمودارش ببین چطوره

سوال های مرتبط

مامان 💖نورا و متین💖 مامان 💖نورا و متین💖 ۴ سالگی
مامان نبضم👨‍👩‍👦 مامان نبضم👨‍👩‍👦 ۵ سالگی
مامان 🧸arsam مامان 🧸arsam ۴ سالگی
مامان ماکان و مایلا مامان ماکان و مایلا ۴ سالگی