دخترت وزنش خوبه.زیاد وزنشو بالا نبر چاقی خوب نیست اصلا..ولی قدش اگه کم هست بهش شیر.سنجد..ژیمناستیک اینا تاثیر داره..هرچند قد ژنتیکی هست وزیاد نمیشه کاری کرد
دختر من وزنش ۱۶ قدش ۱۰۵
وزن دخترت یکم زیاده انگار عزیزم
پسر من 14 وزنش 100 قدش البته واسه دوماه پیش
تو چندهفته بدنیا اومد؟؟؟؟؟؟؟
ماشالله بااینک نارس بوده ولی الان وزنش عالیه ماشالله
دختر من وزن تولد ش2 کیلو بود الان 14 فک کنم لاغره بنظرم
دخترمن 4 سالگی قدش 100
وزنش 14بود
ماشالله عالیه ب نظرم
قدش ۱۰۹
وزنش ۲۱
من پسرم ۴ماه پیش وزنش ۲۱ قدش ۱۰۵ بود منم واسه قدش نگرانم ولی هیچ ویتامینی فعلا نمیخوره آزمایش باید ببرم ببینم چطوره
وزنش که خوبه نمیخواد بیشتر بشه
برای قدش با مشورت دکتر شربت آرژی پلاس بده
ویتامین دی رو چک کن اگر کم هم نیست باز روزانه قطره ویتامین دی ۶۰۰ واحد نیاز دارن اون به قد خیلی کمک میکنه
کنجد. پودر سنجد البته پودر سنجد روزانه به محدودیتی داره
ولی پسر من با ویتامین دی یهو خیلی خوب رشد کرد قدش چون یه جورایی استپ شده بود قدی
پسر من وزن تولدش مثل دخترت بود الان ۱۲/۵ هست😟
قدش هم دقیقا ۳۷ بود الان همون ۱۰۰.
پسر من اصلا اشتهای زیادی نداره و وزن نمیگیده
عزیزم باید ببری دکتر بهت میگه ولی بفرستیش والیبال قدش بلند میشه ولی دختر باید نرمال باشه قدش الان خوبه قدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.