۵ پاسخ

من دخترم خیلی دنت دوست داره و بجای دنت بیرون خودم با نشاسته ذرت و شیر و خامه درست میکنم و داخلش کره مغزیجات که از جای مطمئن گرفتم و پودر بادوم میریزم و خیلی خوشمزه میشه

کیک خونگی،پنکیک

توپک خرمایی

صبحونه که حالا یا تخم مرغ میخوره یا شیر موز عسل میدم
ناهار شامم با خودمون میخوره
میان وعده هم که اکثرا میوه میخوره مغزیجات خیلی نباید بخوره منم نمیدم

یا اینکه با تمام حبوبات سویق درست کردم و هر غذایی درست کنم براش یه قاشق داخلش میریزم مثلا کوکو یا سوپ
البته که کلا با خودمون غذا میخوره اما یه وقتایی خودمون حاضری میخوریم یا غذایی باشه که علاقه نداشته باشه براش جدا یه چیزی مث آبگوشت یا کباب تابه ای ماکارونی و اینجور چیزا درست میکنم

سوال های مرتبط