مامانای شیرده مکمل چیا میخورید؟

۶ پاسخ

فقط آهن و ویتامین دی

هیچ😶😶😶😶

هیچی نمیخورم

من مولتی ویتامین و کلسیم و آهن میخورم و قرص لاکتاول و پودر گالاکتومید برای افزایش شیر

کلسیم ب کمپلکس ویتامین دی اهن فولیک اسید

کلسیم مولتی ویتامین جدیدا آهن رو هم دوباره شروع کردم، متاسفانه کلسیم رو همیشه نمیخوردم تازگی شروع کردم هر روز خوردن

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۱۱ ماهگی
مامان نیلان🧚‍♀️🌊 مامان نیلان🧚‍♀️🌊 ۱۵ ماهگی
مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان شكوفه گيلاس مامان شكوفه گيلاس ۱۶ ماهگی