تو دوران شیردهی چه مکمل هایی میخورید؟

۱۰ پاسخ

بنام خدا هیچی😟

آهن و ویتامین د۳

هیچی ☹️

بعد صبونه اکتی ناتال
ظهر D3
غروب کلسیم
شبم اهن

مولتی ویتامین پرگنانسی و مکمل کلسیژنوم هم کلسیم داره هم‌ویتامین دی هم زینک‌هم منیزیوم،امگا۳

آهن میخورم

هفته ایی یه بار اونم اگه یادم باشه کلسیمی اهنی هرکدوم دم دست تر بود میخورم 😂😂😂😂😂😂😂واسه تنوع

لاکتاول..پروگناپرو.امگا۳.منیزیم

من همون آهنم که مونده بود ازبارداری
کلسیمم گهگاهی میخورم

کپسول لاکتاول خیلی خوبه روزی دوتا بعد از ناهار و شام

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی