بنام خدا هیچی😟
آهن و ویتامین د۳
هیچی ☹️
بعد صبونه اکتی ناتال
ظهر D3
غروب کلسیم
شبم اهن
مولتی ویتامین پرگنانسی و مکمل کلسیژنوم هم کلسیم داره همویتامین دی هم زینکهم منیزیوم،امگا۳
آهن میخورم
هفته ایی یه بار اونم اگه یادم باشه کلسیمی اهنی هرکدوم دم دست تر بود میخورم 😂😂😂😂😂😂😂واسه تنوع
لاکتاول..پروگناپرو.امگا۳.منیزیم
من همون آهنم که مونده بود ازبارداری
کلسیمم گهگاهی میخورم
کپسول لاکتاول خیلی خوبه روزی دوتا بعد از ناهار و شام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.