۲ پاسخ

من فقط اسپری سدیم کلراید استفاده میکنم و بخور سرد

شربت سیتریزین هر٨ساعت٢سی سی

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 ۱ سالگی