داپلر ازادچقدره

۱۰ پاسخ

عزیزم میشه بپرسم شما برای چی انجام دادین؟

داخل داپلرچی هست

۱.۳۰۰دیروز دادم

دو تومن.. با بیمه تامین یکو هفتصد

برا من‌۱۷۰۰ شد

من بیمارستان رفتم ۱۵۰۰

تا 3میگیرن قبل عید 1800بود

یک نیم

شاید ۲ تومن چون من‌باییمه ۱۲۰۰ شد

یک یک و نیم

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان کارن8سال وتیارا مامان کارن8سال وتیارا ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۹ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی