سلام لطفاتفسیرکنیدسونوی داپلر رو

تصویر
۷ پاسخ

نمیدونم چرا

یعنی به فاصله یک هفته دوباره برام نوشت

سونوی چندروزقبل

تصویر

نمیدونم رفتم میلادپرونده تشکلیل دادم برام نوشت

آره عزیزم عالیه دقیقااا عین منه.. منم سفالیک قدامیه وزناشونم عین همه😂
دختره؟؟

وزنش که عالیه عزیزم چرا داپلر دادی

وزنش خیلی خوبه 👍

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی♡ مامان علی♡ ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد