داخل سنو داپلر وزن جنین رو میگه

۶ پاسخ

سونو داپلر کلا واسه رشد و خونرسانیه خب وزن می‌نويسن صدک وزن هم می‌نويسن وایه منوک نوشته بود

نه فک نکنم دالپر خونرسانی و چسبندگیه فک کنم وزن جداست چون گفتم دکتر نوشت امروز برام

نه باید برات بنویسن من برام نوشتن وزن دالپر

اره همه چی رو میگه

اره عزیزم

من رفتم دکتر هم رشد نوشته بود هم داپلر وزنشون گفت

سوال های مرتبط

مامان مهدیار و ماهلین مامان مهدیار و ماهلین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی