سونو داپلر کلا واسه رشد و خونرسانیه خب وزن مینويسن صدک وزن هم مینويسن وایه منوک نوشته بود
نه فک نکنم دالپر خونرسانی و چسبندگیه فک کنم وزن جداست چون گفتم دکتر نوشت امروز برام
نه باید برات بنویسن من برام نوشتن وزن دالپر
اره همه چی رو میگه
اره عزیزم
من رفتم دکتر هم رشد نوشته بود هم داپلر وزنشون گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.