خانما تو سونو داپلر وزن جنین میگن؟؟

۵ پاسخ

اره عزیزم

داپلر که فقط شریان رحمیه

اژ من داپلر بیومتری بود وزن گفت

آره مینویسه مال من نوشته بود

بله بهتون میگن

سوال های مرتبط

مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی
مامان ویهان 💙🧸 مامان ویهان 💙🧸 ۹ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی