۹ پاسخ

تو هفته ۳۵و یک روز دور سر جنین ۳۳۹زده بنظرتون نرماله؟

من ۲۹ هفته ۱۴۰۰ ایا کمه؟

یکم کمه

داپلر خونرسانی به بچه رو بررسی میکنه

من دخترم تو 32هفته 2100بود بچش

داپلر جریان خون و اکسیژن جفت و جنین بررسی میکنن

آره کمه برا من ۳۲ هفته ۱۹۲۷ بود دکترم گفت کمه ۱۵۰۰ که بماند خواهرم

یعنی خونرسانی به جنین رو برسی میکنم

آره خیلی کمه من ۲۸هفته ۱۲۰۰ بود دکترم همش می‌گفت خیلی خیلی کمه 😑😐

سوال های مرتبط

مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان ویهان 💙🧸 مامان ویهان 💙🧸 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری