سلام خانوما سونوگرافی داپلر رو باید همه انجام بدن؟؟

۶ پاسخ

من بابت خونرسانی و مقاومت شریان رحمی چندبار انجام دادم

بعضی از دکترا مینویسن من با انومالی انجامش دادم

والا من مرکزی که میرفتم سونو از همون غربالگری اول داپلر انجام دادن و چقدر هم خوب بود.

ن من کلا دکترم ازم نخاست ک انجام بدم

چی هست؟

نمیدونم بعضی دکترا مینویسن بعضیا نه
من خودم با سونو وزن ک رفته بودم تو ۳۱ هفتگی داپلر هم انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری