مامانا بهترین سونوگرافی تو ورامین کیه؟

۴ پاسخ

سونو مرکزی ، دکتر کشاورز فوق العادس

سونوگرافی مرکزی

من میرم سونو مرکزی دکتر کشاورز بنظر من بینظیرن،برای آنومالیم فقط دکترم گفت برو طارمیان منم گوش دادم،ولی کلا دکتر کشاورزو خیلی دوس دارم هم اخلاقشون هم تخصصشون

من ورامینم عزیز ولی یه بار همین سونو ها و دکترای ورامین بدبختم کردن دیگه پشت دستمو داغ کردم اینجا نمیرم....میگن غفاری و محمد ولی من میگم برو تهران

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری