خانوما کیا باقرص دوفامد باردارشدن؟ 🥺

۶ پاسخ

من این ماه مصرف کردم فعلا ک پریود نشدم

خیلی ممنون از توضیحاتتون

من با دوفامد،باردار،شدم

من ۵ماهه مصرف میکنم منظم و ۳.۴ روز بعد قطع دوفامد پری میومد الان ۱۱روز از قطعش گذشته و ۷روز از پریم.هنوز پری نشدم بی بی هم دیروز منفی بود

براچیه

من دارم مصرف میکنم انشاالله این ماه باردار باشم🥺

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری