کیا بعد دوسال اقدام باردارشدن توروخدا ج بدین🥺

۱۰ پاسخ

من بعد از۲سال ونیم

انشاالله 😭

منم اردیبهشت سقط کردم الان این ماه اقدام بارداری کردم

من ۱ سال

حاضرم مامان بشم بدترین حالتهوعارو تحمل کنم بخدا🥺

من دوسال نشدم

انشالله بعد سقطم‌ار برج سه جلوگیری داشتم الان این ماه اقدامم

من دوسال اقدامم هنو معلوم نی

انشالا باردار میشی عزیزم

من بعد ۳سال

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
💚به امید خدا💚 💚به امید خدا💚 قصد بارداری
✨️❤️maman hamta ✨️❤️maman hamta قصد بارداری