۵ پاسخ

منم این ماه با فولیکول ۲۰ و ای یو ای باردار نشدم،قسمت عزیزم اگه بخواد بده با ۱۴ هم میده

من با فولیکول ۱۸ باردار شدم

ایشالا خدا به شما میده

من با فولیکول ۲۰ ۲۳ ۱۹ ۱۹.۵ ۱۵.۵ هیچ ماهی باردار نشدم😔

من با فولیکول ۱۲ تخمدان راست حامله شدم ولی رشدکرده بود

سوال های مرتبط

💚به امید خدا💚 💚به امید خدا💚 قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
انتظار فسقلیمون انتظار فسقلیمون قصد بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری