خانمایی که طول سرویکستون کم شد علائمتون‌چی بود؟

۳ پاسخ

هیچی
من هیچ علائمی نداشتم وقتی به لکه بینی افتادم که خیلی اومده بود پایین و دهانه رحمم باز شده بود سونو آنومالی نشون میده

بعضیا میگن کمر درد و پا درد ولی معمولا علایم خاصی نداره فقط با سونو مشخص میشه

هیچی 😅

سوال های مرتبط

مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد