۵ پاسخ

اگر هردو پاس عادیه

باانگشت دستت فشار بده پاهاتو اگه رفت تو چال افتاد بخاطر غذا و نمکه ک باید با دکترت در میون بزاری

پیگیری کن حتما عزیزم

نباید از الان ورم کنی
چک کن حتما فشار یا دفع پروتئین نداشته باشی خدایی نکرده

برا من از اول بارداری افتضاح شده



مدلمه

سوال های مرتبط

مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری