۱۱ هفته و ۶ روز برم ان تی به نظرتون

۱۰ پاسخ

من ۱۲ هفته رفتم

بزاری 12 هفته و 4 روز اینا بری بهتره

من به حساب گهواره۱۲هفته و سه روزبودم رفتم انتی
گفت ۱۰هفته و پنج روزی زود اومدی

ن ۱۲ هفته و ۴روز بهترین موقع هستش الان زوده

منم ۱۱ هفته و۶روز رفتم

آره خوبه برو من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم

۱۲ هفته و ۶ روز بهترین تایمشه

زوده جنین معلوم نمیشه 12هفته 6روز برو

اره عزیزم برو

ارع برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زهرا خانوممم مامان زهرا خانوممم ۸ ماهگی
مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان برکه مامان برکه هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری