به نظرتون ۱۱ هفته و ۳ روز برم ان تی زوده؟

۱۳ پاسخ

از تاریخی دکتر تو‌ سونو قلب بهت گفت حساب کن و ۱۲ هفته ۳ روز برو من ۱۱ هفته ۳ روز رفتم گفت زوده

اره ۱۲ هفته و ۱ ۲ روز

نه منم ۱۱هفته و ۴روز رفتم
بعد تو ان تی بهم‌گفت ۱۲ هفته و۴ روزم

من ۱۱ هفته و یک روز دکتر گفت برو. البته از رو تاریخ پریودی. بعد ک ان تی بری سن بارداریتو کامل بهت میگن اون مطمعن تره.

آیا ممکن تو سنوی ان تی تشخص جنیست اشتباه باشه ؟

سلام عزیزم تبریز هستین؟

من یازده هفته و ۶ روز رفتم
جنسیتم ۹۰ درصدی بهم گفت

دکترت وقت داده

ن من۱۱هفته و۳روز رفتم

ن من 11و 6 روز رفتم

زوده
تو ۱۲ هفته برو

اره ۱۲ هفته سه چهار روز برو

من ۱۲ هفته و ۳ روز انجام دادم دکتر گفت بهتره

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان دون دون مامان دون دون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته هفدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری