خانوما ۱۱ هفته ۴ روز زوده برا ان تی؟کی رفتید شما

۱۰ پاسخ

من 12 هفته رفتم ولی اونجا طبق قد بچه گفت 12 هفته و 3 روزشه. از 12 به بعد بری بهتره، جنسیتش بهتر مشخص میشه

چند روز دیگه صبر کن

من ۱۱ هفته و ۶ روز بودم رفتم

تو دوازده هفته بری بهتره

من پس فردا میرم دوزادع هفتگی

زوده ۱۲ هفته برو

برا من دکتر یازده هفته و شش روز نوشت که برم

اصولا میگن ۱۲ هفته و ۲ روز

زوده ی ده روز دیگه برو ۱۲هفته و پنج روز رفتم ولی یکی مصل شما اومده بود دکتربهش گفت زوده

من میخام دوشنبه برم میشم ۱۲ هفته ۴ روز بهترین زمان

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهرا خانوممم مامان زهرا خانوممم ۸ ماهگی
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری