سلام دخترا ۱۱ هفته و ۴ روز برا ان تی خوبه؟کیا رفتن؟

۱۶ پاسخ

من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم

من رفتم

من ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم

جایی که میخوای بری زنگ بزن بپرس ، شرایطت رو بگو ببین چی میگه

من ۱۱هفته ۴روز رفتم گفت برو ۱۲هفته ۱روز بیا

بنظر من 13 هفته برو

12 عفته بگذره بری جنسبت بهت میگه

بزار 12هفته و 6روز برو ولی از الان نوبت بگیر

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم

۱۲هفته و۳روز برو

من 12 هفته رفتم گفت 12 هفته و 4 روز هستی و جنسیتم قطعی بهم گفت

بهترین تایم ۱۲هفتس وایسا ۱۲شدی برو

من ۱۲ هفته کامل رفتم جنسیت حدسم نزد 😅

من ۱۲ هفته و ۶ روز رفتم

زوده بنظرم 🥲 یه دوروز دیگم صبر کنی بعد برو قشنگ نشون بده خودشو

بزار ۱۲ هفته برو
یه سه روز دیگه
از الان نوبت بگیر

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری