کیا ۱۱ هفته و ۵ روز رفتن ان تی جنسیتو درست گف

۶ پاسخ

من 12هفته رفتم گفت

انتی یجای خییلی خوب رفتم گفت صددرصد پسره ۱۵ هفته باز ی جای خیلی خوب دیگه رفتم گفت پسره حتمن انومالی ۲۰ هفته گفت صددرصد دختره

من انتی گفت دختر و دختر شد

من ۱۱ هفته و ۶روز رفتم گفت ۹۰درصد دختره

من ۱۲ هفته ۶ روز رفتم احتمال پسر داد

من ۱۲هفته رفتم گفت زود

سوال های مرتبط

مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی