یعنی معمولی ترین خوراکی هارم میایین میپرسید خطرناک😥
نه عزیزم
ما زاهدان هستیم هر کی هندونه خورد مسموم شده بیمارستانی شده افتضاح اینجا که
بیمارستانا بخشا پر مریضن
نه گلم اگه قند بارداری نداری راحت بخور اگه قند داری باید رعایت کنی
عزیزم هرچیزی به اندازش خطرناک نیست حتی موادغذایی سقط آور
نه عزیزم اصلا هیچی به جز دمنوش زعفران خطرناک نیست من هرچی اینجا میخونم از دکترم میپرسم میخنده بهم میگه دیگه دوره ی این حرفا سر اومده
هرچی که خودت ونی نیت عشقتون میکشهبه اندازه بخور ❤️🥰
منم خوردم ولی متاسفانه مثل قبل بارداریم باعث شد گلوم خارش و خلط بگیره ولی قبل بارداری هم همین مشکل رو باهاش داشتم
هندونه اصلا نخورید خیلی وضیت خرابه
والا من شاه پسند و ملون و هندونه هرروز میخورم
خواهرم هی ملون خورد الان سرپسرش کچله مو نیاورد
عجب چیزایی اینجا میبینم
من روزی یه ملون میخورم🤭
من خوردم ولی خیلی کم
میگن زیاده روی توی خوردنش باعث آلرژی و اگزمای پوستی بچه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.