مامانایی ک تو هفته منن ، علائم تون جیه؟

۷ پاسخ

منم هیچ علائمی ندارم
نگرانم

حالت تهوع کم. خوابم میاد همش

من فقط کمردرد و دل درد از پریودی بدتر

منم 6هفته ام فقط دل درد باکمردرد تهو ویار ایناندارم

من ۶هفته ام،هنوز حالت تهوعی ندارم،فقط سینه هام سنگین و دردناکه،گاهی فک میکنم نکنه باردار نیستم🤦🏻‍♀️😅

من هیچی
فقط خوابم میاد😂

من حالت تهوع داشتم الانم دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان پسرنانازم مامان پسرنانازم هفته بیستم بارداری
بادوم زمینی 🐿️ بادوم زمینی 🐿️ قصد بارداری