۱۱ پاسخ

عزیزم من سر بچه اولم هیچ علایمی نداشتم جز پریود نشدن تا آخرش همین بود

منم هیچ علایمی ندارم فقط گاهی بعدغذامعدم سنگین میشه

منم الان ۶ هفتمه ولی هیچ علایمی ندارم

وارد هشت هفته بشی. تازه شروع میشه عجله نکن یعنی ی پدری از آدم در میاد 😁😁

من هیچ علائمی ندارم نمیدونم چرا 😕

انشالله همینجور بمونی من از حالت تهوع داغونم

منم‌مثل شما بودم

مشکلی نداره ک خیلیاهمینجورین

فعلا لذت ببر

دعا کن همینجوری بمونی 🤣

۹ هفته شرو میشه شدید

سوال های مرتبط

مامان یونا 🐻🐾 مامان یونا 🐻🐾 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه های من مامان جوجه های من هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد