خانوما واکسن شش ماهگی یکی تزریقی بود برای شما

۶ پاسخ

دوتا

برامن دوتا تزریقی بود

بله دوتابودولی یکی ازدوستام واسه دخترشوزدیکی بودپرسیده بودگفته بودهردوتوی یه سرنگ تزریق کردن

اسمشو ک زدن براتون نمیدونید

شما کی زدید
من بردم گفتن جدید هست ترکیب شده

دوتا بود

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 ۹ ماهگی
مامان میراث🩵 مامان میراث🩵 ۱ سالگی
مامان یزدان و یامین مامان یزدان و یامین ۷ ماهگی