۷ پاسخ

درخواست دادم قبول کن عزیزم

آره کم بده اشکال نداره زیاد بدی اسهال میشه

اینارم نده
من اب سیب پخته دادم دکتر دعوام کرد
گفت همین کارو خراب کرد

بده گلم هیچی نمیشه

نه اب میوه قند بالایی داره نده

بالای شش ماه میشه مثلا ۶۰ تا

اندازه یکی دو قاشق بده

سوال های مرتبط

مامان آروین هاوین🩷🩵 مامان آروین هاوین🩷🩵 ۵ ماهگی