۳ پاسخ

تیروئیدت یکم بالاس و قرص مصرف کن،،ناشتات خوبه ولی یک ساعت و دوساعتش خوب نیس تغذینه تو مراعات کن کلا قند و شیرینی رو حذف کن

رژیم غذایی میدن بهتون ی مدت دوباره تکرار میکنن اگه درمان نشه با دارو

ناشتا خوبه 1ساعته 2ساعته یکم بالاس

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری