خانومای عزیز جواب آزمایش قندمو گرفتم میشه تفسیرش کنید

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم مثل آزمایش آنومالی باید فرم پر کنیم برای این آزمایش
میخوام ببینم میتونم شوهرمو بفرستم ی روز زودتر برام نوبت بگیره یا سوالایی میپرسن که خودم باید حتما باشم

هم قند ناشتا و هم یک ساعته دوساعته و سخه ساعته همه زیر بازه ی نرمال هست

اوکیه

نرمال عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی