۳ پاسخ

قند ناشتات لب مرزه
قند دوساعتت بالاس
قند یکساعتت نرماله

یه کم بالاست گلم

آره عزیزم قند نداری خداروشکر ❤️💚

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا 🧿❤ مامان معجزه خدا 🧿❤ هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی مامان علی ۴ ماهگی