منم جوابش رو امروز گرفتم، قند یک ساعتم بالا بود
بقیش خوب بود
کاش اونم پایین بود☹️☹️
ناشتا و دو ساعت بعد و سه ساعت بعدش خوب بود
عفونت هم نداشتم کم خونی هم نداشتم
ولی قندت بالایه خواهر هم یساعت بعد هم دوساعت بعد، ولی ناشتات خوبه
مامان معجزه خدا، یه دقیقه بیا تو پیام های شخصی
۲
1
بیا عزیزم دادم چت جی پی تی
قند بارداری داری
قندم رو چنده خواهر
اولیه طبیعی دوتا عددای دومیت بالاتر از حد مجازه
یکمم کم خونی داری
ازمایش ادرارتم خوبه
ولی قندت بالاس
بده چت جی پی تی برات تفسیر کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.