سلام بچه ها کسی بلده این ازمایش رو تفسیرش کنه ببینه جوابش چیه

تصویر
۹ پاسخ

منم جوابش رو امروز گرفتم، قند یک ساعتم بالا بود
بقیش خوب بود
کاش اونم پایین بود☹️☹️
ناشتا و دو ساعت بعد و سه ساعت بعدش خوب بود
عفونت هم نداشتم کم خونی هم نداشتم


ولی قندت بالایه خواهر هم یساعت بعد هم دوساعت بعد، ولی ناشتات خوبه

مامان معجزه خدا، یه دقیقه بیا تو پیام های شخصی

۲

تصویر

1
بیا عزیزم دادم چت جی پی تی

تصویر

قند بارداری داری

قندم رو چنده خواهر

اولیه طبیعی دوتا عددای دومیت بالاتر از حد مجازه
یکمم کم خونی داری
ازمایش ادرارتم خوبه

ولی قندت بالاس

بده چت جی پی تی برات تفسیر کنه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا فسقل مامان دوتا فسقل ۴ سالگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی