۷ پاسخ

جوابا اینجا ننوشتع

تيروئيدت نرماله

T4وT3 بالاست ،فکرکنم پرکاری تیروئید داری

جواب ازمایش خیلی تخصصیه یا بزن چت جی بینی یا ببر پیش دکترت

خود تیروئیدت نرماله اما هورموناش لب مرزه نشون دکتر بده شاید دارو داد

۲/۷۶ ببر پیش دکترت اون بهت دارو میده ولی فک میکنم خوب باشه

اینم پایینش جا نشد

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهشتم بارداری