سلام خانما کسی میتونه تفسیرش کنه خوبه غربالگری دوم هست

تصویر
۳ پاسخ

همه چی نرمال وخوبه خداروشکر

انتی یکم بالا ولی درحد نرمال اون حد بالا نیس بقیشم عالیه

ریسک ها منفی هستن و همه چی خوبه قشنگم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرهام
💙 مامان پرهام 💙 ۷ ماهگی