۱۴ پاسخ

بله همه چی خوبه

نرمال همه چیز

عالیه عزیزم

عزیز چقد طول کشید جوابازمایشت بیاد؟

خداروشکر عالیه
فقط چطور بود ازمایش سختت نبود؟

خوبه عزیزم هم ناشتا هم یک ساعت و دوساعت بعدش

که انشالله ماه بالا ترنگیری

خوبه

قند ناشتات ۸۱خوبه قند نداری
بازم رعایت کن

عالیه عزیزم

خوبه همه چی

خوبه قندت خدا رو شکر

بله خوبه 👍

قند ناشتا ۸۱ که عالی

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان مهیارو تودلی🤰 مامان مهیارو تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری