۲ پاسخ

من که دادم فرقی نکرد

من نئوزینک میدم تاثیر خیلی زیادی نداره ولی بد هم نیست از حالت عادی یکم اشتهاش بیشتر شده

سوال های مرتبط

مامان محیاومهوا مامان محیاومهوا ۹ ماهگی