خانوما دورسر بچهاتون دوماهگی چقد بوده؟

۵ پاسخ

مامان آریا واکسن دوماهگی شو زدین ؟ جفتش بود یا ن

دوماهگی ۳۸ بود

۳۹.

بهداشت بگه خوبه دیگ خوبه

یادم نیس😂

سوال های مرتبط

مامان یاسمین ❤️نازنین مامان یاسمین ❤️نازنین ۱۶ ماهگی
مامان نیلای قشنگم❤️😍 مامان نیلای قشنگم❤️😍 ۷ ماهگی
مامان تی تی 🌸 مامان تی تی 🌸 ۱۰ ماهگی
مامان 🌺گندم🌺 مامان 🌺گندم🌺 ۴ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی