۱ پاسخ

من فقط سوپ و فرنی میدم
از صندلی غذاش هم هنو استفاده نکردم چون زوده، ولی بعد میدونم‌اونقدر کاربردی باشه

سوال های مرتبط

مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی