۶ پاسخ

بخاد بخوره چنبار امتحان کنی میگیره منم دخترم نگرفت

پسر منم اصلا پستونک نمیگرفت کولیک و رفلاکس هم داشت. با این مدل پستونکی شو

تصویر

خیلی هم خوبه
بچه های من هیچکدوم نگرفتن

دختر من اصلا نمیگیره

من انقد انواع پستونک گرفتم فایده نداشت. رفتم براش اونت سر بادامی گرفتم تازه دو روزه یکم نگهش میداره تو دهنش سرش کوچیکه

یکم آد بزن ب سر پستونک بده ببین میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی