خانوما بعد از معاینه درد پریود دارم طبیعیه؟

۵ پاسخ

بله عادیه

آره طبیعیه

درد پریودی که در حد یک روز باشه اره طبیعیه
تا سه روز هم لکه بینی طبیعیه
اما بیشتر از این اصلا طبیعی نیست

آره عزیزم طبیعیه منم اینجور شده بودم

کجا معاینه شدی؟معاینه تحریکی منظورته؟

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی