طاق باز از کی نخوابم؟؟😭

۵ پاسخ

من خوابیده ولی کاملا نه دو تا بالشت بزرگ پشت سرم یکیشو یکم از وسط یه بالشت کوچیکم بهش تکیه میدم یه بالشت زیر پاهام از روز اول بارداریم همین جوری خوابیدم به دکترمم گفتم گفت هر جور که راحتی بخواب نگفت حتما باید به پهلو بخوابی یه شب خواستم امتحانی به پهلو بخوابم اگه اذیت نشدم همون جوری بخوابم چون میگن خون رسانی به پهلو چپ به بچه بهتره انگار پهلوهام میخ می‌خورد اصلا نتونستم هنوزم به کمر میخوابم

من خوابیدم هیچیم نشد

دیگه کم کم شروع کن رو‌پهلو بخاب عادت کنی یهو سختت مبشه از تا هجده هفته ده دقیقه مجازی بعد از اون پنج دقیقع

منکه اصلا نمیتونم ب پهلو بخوابم ب پهلو میخوابم وقتی بیدار میشم میبینم با رو خوابیده بودم روشکمم

از هفته ۱۸

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتافرشته مامان دوتافرشته هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۵ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری